Naša uloga
.
Imajući u vidu karakteristike socio-emocionalnog razvoja deteta, naša uloga je:
obezbediti detetu prijatan radni ambijent u kome boravi
ostvarivanje pozitivne interakcije dete-odrasli
podsticanje dečjih aktivnosti i otvorenosti deteta za doživljaje
obezbediti uslove za stvaranje slobode i autonomije dečje ličnosti, odnosa sa odraslima, emocionalnog izražavanja deteta kao ličnosti za sebe, sticanje samopouzdanja i sigurnosti
stvoriti pozitivnu socio-emotivnu klimu
stvoriti uslove u kojima će dete kroz raznovrsni radni program vrtića (dečje radionice, strani jezici, ples, pozorište, itd.) u potpunosti ostvariti svoju kreativnost, maštu, slobodu i igru kao osnovni oblik učenja
obezbediti detetu prijatan radni ambijent u kome boravi
ostvarivanje pozitivne interakcije dete-odrasli
podsticanje dečjih aktivnosti i otvorenosti deteta za doživljaje
obezbediti uslove za stvaranje slobode i autonomije dečje ličnosti, odnosa sa odraslima, emocionalnog izražavanja deteta kao ličnosti za sebe, sticanje samopouzdanja i sigurnosti
stvoriti pozitivnu socio-emotivnu klimu
stvoriti uslove u kojima će dete kroz raznovrsni radni program vrtića (dečje radionice, strani jezici, ples, pozorište, itd.) u potpunosti ostvariti svoju kreativnost, maštu, slobodu i igru kao osnovni oblik učenja